Używamy różnych technologii, aby spersonalizować funkcje naszej strony, mierzyć ruch na niej oraz lepiej dopasować reklamy do Ciebie. Więcej informacji znajdziesz klikając w ustawienia plików cookie.
Dzięki tym plikom cookie witryna może oferować użytkownikowi dodatkowe funkcje oraz możliwości personalizacji. Pliki te mogą być ustawiane przez nas lub przez osoby trzecie, których usługi udostępniamy na naszych stronach. Zadaniem tych plików cookie jest umożliwienie użytkownikowi korzystania z naszej witryny w sposób lepiej dostosowany do jego osobistych preferencji w oparciu o jego wcześniejsze wizyty i wybrane ustawienia.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Używamy usługi Google Analytics, która analizuje sposób korzystania z naszych serwisów internetowych przez użytkowników. Dostarcza nam ona następujących danych; e.g., informacji o tym, które strony użytkownik wyświetlił; które linki kliknął; ile czasu spędził na stronie; jakiego urządzenia używał. Te dane pomagają nam zrozumieć, jak osoby odwiedzające nasz serwis internetowy korzystają z niego, i zapewnić prawidłowe działanie serwisu. Nie wykorzystujemy tych danych w celach marketingowych lub reklamowych i nie udostępniamy ich podmiotom trzecim.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Pliki ‘cookies’ (tzw. ciasteczka) są wykorzystywane w reklamach wagipolska.pl na stronach internetowych stron trzecich, w tym w mediach społecznościowych, i służą nam do mierzenia efektywności kampanii reklamowych. Pozwalają nam dopasowywać treści reklamowe do indywidualnego odbiorcy i ułatwiają kontakt z nami, także poprzez inne kanały komunikacji (e-mail, media społecznościowe itd.). W przypadku odrzucenia zgody na ich działanie, reklamy (także nasze) będą wciąż pojawiały się podczas przeglądania stron internetowych, a informacje marketingowe będą nadal przesyłane zgodnie z wyrażoną zgodą, jednak treści reklamowe nie będą dobrane indywidualnie i przez to mniej dopasowane do odbiorcy